Tuesday 13 May 2014

D`VERGIN GOLD ACTIVE: Rahsia Pulih Dara Semula

http://bestbeli4u.blogspot.com/2013/04/dvergin-gold-active-dvergin-plus-rahsia.html 

















D'Vergin Gold Active Penawar Rahsia No 1 Pulih Dara Telah Teruji Keberkesanannya TurunTemurun

PENGAKUAN BENAR SEORANG GADIS TERLANJUR DAN PULIH SEMULA DARANYA
Assalammualaikum, saya shasha (bukan nama sebenar) ingin berkongsi dengan semua gadis yang pernah terlanjur dan hilang dara tentang keberkesanan produk D'Vergin Gold Active dan Virginspot.

Dua minggu lepas saya telah melangsungkan perkahwinan. Seminggu sebelum tarikh pernikahan saya di adakan saya merasa sangat risau dan sering berdebar. Bimbang kegagalan malam pertama akan memusnahkan masa depan saya.

Tiga bulan lalu iaitu pada 6/6/2013 saya telah membeli produk D'Vergin Gold Active dan Virginspot dari Kak Norizan. Atas nasihat dan kesungguhan Kak Norizan membantu saya telah menggunakannya mengikut peraturan yang betul. Saya kerap berhubung dengan Kak Norizan untuk mendapatkan nasihat. Memang produk ini agak mahal tetapi kelebihannya ialah di mana

Kak Norizan bukan saja menjual produk ini sebaliknya khidmat nasihat itu lebih bermakna.Kak Norizan bukan berniaga untuk menjadi kaya tetapi niatnya untuk membantu gadis-gadis seperti saya ini kembali normal dan berkeyakinan diri . Sebab itu kak Norizan beritahu yang dia tidak menjanjikan keberkesanan dara akan ada, kita berusaha dengan yakin, berdoa minta pada Allah dan bertaubat atas kesilapan, insya-Allah akan ada hasilnya.Dengan berbekalkan keyakinan dan nasihat kak Norizan, dua minggu lepas saya telah melalui malam pertama lebih baik dari persetubuhan pertama kali saya dahulu. Faraj saya sukar ditembusi, ketat dan rapat dan apabila berjaya di tembusi saya merasakan amat sakit dan mengalir darah seperti dara semula.

Saya bersyukur kehadrat Ilahi yang menyempurnakan hajat saya sekalipun saya amat berdosa besar dengan apa yang pernah saya laku sebelum ini... Bukan niat untuk menipu suami saya tetapi demi masa depan saya terpaksa melindungi maruah saya.. Semoga gadis-gadis yang pernah terlanjur menggunakan produk ini dengan penuh keyakinan diri insya-Allah kita akan di lindungi Allah.

Terima kasih kak Norizan kerana berjaya mengusahakan satu-satunya produk yang amat diperlukan.
 


http://warisantemurun.blogspot.com/p/pakej-khas-hanya-5-set-sahaja.html

HARGA D'VERGIN GOLD ACTIVE (5ml) X 3 BOTOL 
Semenanjung Malaysia :RM400.00 / Sabah/Sarawak $430.00 
(PERCUMA VIRGINPRES) Mengetatkan Vagina

D'Vergin Gold Active khas untuk rawatan bagi gadis untuk pulih dara yang telah telanjur melebihi 5 kali. Virginpres khas untuk tambahan merapatkan dan mengetatkan faraj.


D'Vergin Gold Active (NEW) merupakan formula terkini khusus bagi pemulihan dara untuk mereka yang pernah keguguran usia antara 1 hingga 4 bulan... ia juga boleh diguna untuk mereka yang pernah melakukan hubungan sek melebihi 5 kali. Namun tidaklah seperti asal. Apa yang nyata apabila melakukan persetubuhan akan mengalirkan darah dara semula. Telah diuji dan telah berkesan hampir semua mereka yang menggunakannya.

CARA GUNA: Buka pintu faraj sehingga terlihat lubang bahagian dalam. Sembur ke dalam lubang dalam faraj sebanyak 3 kali atau lebih, rapatkan peha, kemut selama 5 minit, jangan risau jika air ubat ini keluar, cuci bahagian luar permukaan faraj. Guna 2 kali sehari, pagi dan malam.

HARGA D'VERGIN GOLD ACTIVE (5ml) X 3 BOTOL
Semenanjung Malaysia :RM400.00 / Sabah/Sarawak $430.00
(PERCUMA VIRGINPRES) Mengetatkan Vagina 

0 comments:

Post a Comment